Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Afstand Onbekend
Velden
1 KG-SemiWater
Kleuren Wit poloshirt met embleem op borst, donkergroene broek/rok, donkergroene kousen
Route Per auto
Komend uit richting Groningen-Appingedam:
Volg de N360 naar de Fivellaan/N997 in Delfzijl
Ga verder op de N997. Neem de Hogelandsterweg naar het Zwet in Delfzijl

Komend vanuit de richting Veendam, Siddeburen:
Volg de N33 naar de Farmsumerweg. Neem de afrit N33
Rijd naar het Zwet in Delfzijl

Adres: Zwet 36B 9932 AB Delfzijl
Route Per auto
Komend uit richting Groningen-Appingedam:
Volg de N360 naar de Fivellaan/N997 in Delfzijl
Ga verder op de N997. Neem de Hogelandsterweg naar het Zwet in Delfzijl

Komend vanuit de richting Veendam, Siddeburen:
Volg de N33 naar de Farmsumerweg. Neem de afrit N33
Rijd naar het Zwet in Delfzijl

Adres: Zwet 36B 9932 AB Delfzijl
EHV Enschede
Adres Geessinkweg 148
Postcode 7544 RB
Plaats Enschede
Website www.ehv-enschede.nl
Afstand 0 km
Velden
3 KG-Water
Kleuren Heren: marineblauw shirt, witte broek, witte kousen. Uitwedstrijden: oranje shirt. Dames: marineblauw shirt, wit rokje, witte kousen. Uitwedstrijden: oranje shirt. Keepers: keepers outfit
Vanaf A35:
Afslag Enschede West (universiteit) volgen, rechtsaf. De eerste afslag naar rechts nemen. Bij verkeerslicht rechtsaf richting Haaksbergen aanhouden Bij verkeerslicht bij tuincentrum rechtdoor. Eerste weg linksaf, 2de weg rechtsaf (Geessinkweg). Na ongeveer 300 m. liggen de EHV velden aan uw rechterhand.

Vanaf A35:

EMHC
Adres Charles Roelslaan 7
Postcode 5644 HX
Plaats Eindhoven
Website www.emhc.nl
Afstand 35 km
Reistijd 30 min.
Velden 2 KG-Zand
1 KG-Water
1 KG-SemiWater
Kleuren Rood shirt/blouse, zwarte broek/rok, rood/zwarte kousen
Route Per auto:
Vanuit het noorden: in centrum Eindhoven borden richting Valkenswaard. Bij Kruispunt Aalsterweg/Ant. Coolenlaan rechtsaf. Eerste weg linksaf, einde links en meteen rechts. Aan het einde van de weg, rechts het parkeerterrein.

Vanuit het westen: richting Maastricht, afslag Waalre. einde afslag linksaf: Aalsterweg. Na circa 1500 meter linksaf: Ant. Coolenlaan. Eerste weg links. Verder zie boven.

Vanuit het oosten (Venlo): Op E3 afslag Waalre/Valkenswaard, einde afslag rechtsaf: Aalsterweg. Verder zie boven.

Route Per auto:

Info In totaal 22 keer tegen gespeeld, waarvan 8 gewonnen, 3 gelijk en 11 verloren. Er werd in totaal 146 keer gescoord, waarvan 69 maal door MHC HOCO.

De laatste keer was op 29-12-2013:
ZAAL - Dames 1 - EMHC, score: 4 - 9 .
Enschedese hockeyclub Prinses Wilhelmina
Adres Maatmanweg 31
Postcode 7522 AN
Plaats Enschede
Website www.pwhockey.nl
Afstand 0 km
Velden 1 KG-Zand
1 KG-SemiWater
Kleuren Bordeauxrood shirt/blouse, zwarte broek/rok, bordeauxrood/witte kousen
Route Per auto:
Vanuit richting Hengelo binnen bebouwde kom: bij tweede verkeerslichten linksaf: Roessingsbleekweg, daarna tweede weg linksaf: Maatmanweg. Erve Het Slagman, achter revalidatiecentrum Het Roessingh. Vanuit richting Haaksbergen: in Enschede eerste grote kruispunt (verkeerslichten) linksaf Pathmossingel, dan Volksparksingel. Bij tweede verkeerslichten rechts aanhouden, Parkweg. Bij volgende verkeerslichten linksaf, viaduct onderdoor, Tubantiasingel. Eerste verkeerslichten linksaf, Hengelosestraat. Volgende verkeerslichten rechtsaf, Roessingsbleekweg. Tweede weg linksaf, Maatmanweg. Vanuit richting Deventer (A35), afslag Enschede West/Universiteit. Doorrijden tot stoplichten, bij T-splitsing linksaf richting centrum, bij 2e stoplichten linksaf, onder tunnel door. Bij stoplichten (Hengelosestraat) linksaf. Bij stoplichten rechtsaf Roessinghsbleekweg. Dan 2e weg linksaf is Maatmanweg. Doorrijden tot einde.