IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Het HOCO Family & Friends toernooi staat weer op de kaart!

26-5-2024
Afgelopen maandag, tweede Pinksterdag streden welgeteld 16 familie- en/of vriendenteams tegen elkaar voor de felbegeerde wisselbeker. Jong en oud, ver weg en dichtbij, ervaren en onervaren, deze mix is de kracht van dit hockeytoernooi. De normaal zo fanatieke spelers lieten soms de jongste jeugd gewillig de bal afpakken, om daarna weer voluit tegen een gelijkwaardig team te spelen. Naast de prijzen voor gewonnen wedstrijden, werden er ook winnaars uitgeroepen voor de mooiste taart en de beste teamoutfit. De sfeer was ontspannen en tussen de wedstrijden door werd er bijgekletst, gegeten en gezongen. Het was een prachtige dag om op terug te kijken voor deelnemers en organisatie. Volgend jaar is dit gezellige toernooi wederom op 2e Pinksterdag, dus zet deze alvast in je agenda.