Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

HOCO kreeg gastspelers uit Engeland op bezoek

8-4-2024

Soms komt er een verzoek, of onze jeugd zin heeft om een internationaal potje te spelen. Dit keer kregen we bezoek uit Harrigate, in de buurt van York (UK). Twee enthousiaste meisjesteams (13 – 16 jaar) kwamen afgelopen vrijdag met de boot naar Nederland om rechtstreeks door te gaan naar HOCO. De moeheid was snel verdwenen, toen er gezellig met de meiden van HOCO (MC3 en MC6) werd gekletst. Waar de meeste dames eerst nog wat onwennig waren, werd er al snel in het Engels gekletst, gelachen, gesnapt en contactinfo uitgewisseld. Na een gezamenlijke maaltijd, waar de teams lekker door elkaar zaten, werden er twee wedstrijden gespeeld en na afloop lieten de Engelsen zien hoe goed zij zijn in challenges en lol maken. Deze interland wedstrijden smaakten naar meer voor de HOCO meiden, het was een leuke ervaring en zij hopen nu ook een keer naar de UK te mogen gaan. Over een paar weken komen er weer een paar Engelse teams op bezoek bij HOCO, een win-win voor iedereen!