Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

BARDIENSTEN VOORJAAR 2024 INSCHRIJVING GEOPEND

15-2-2024

We kunnen weer de velden op! Daar kijken we enorm naar uit.

In het winterseizoen is er in ons clubhuis hard gewerkt aan keuken, bar, geluid.

De voorzieningen zijn nu nog beter om leden, gasten en supporters goed te kunnen ontvangen en bedienen. Ook in de tweede helft van dit seizoen vinden we het belangrijk dat iedereen terecht kan voor een drankje, hapje en gezelligheid in het kloppend hart van HOCO.

Je kunt jezelf weer inplannen voor een bardienst!

Heb jij dit seizoen nog geen twee diensten gedraaid? Of vond je het leuk en wil je graag nog een keer je bijdrage leveren? Je bent van harte welkom!

Vanaf 15 februari 2023 kun je je inschrijven voor de diensten in de tweede seizoenshelft van 2023 – 2024.

Hoe kan ik mijzelf inplannen?

Inplannen voor de bardienst doe je zelf, via de HOCO-app.

• Je logt in met je eigen lidnummer (senior) of met het jeugdlidnummer van jouw zoon/dochter.
  • Selecteer 'Meer'
  • Kies 'Plan uw dienst'.

Je komt dan in het overzicht met data, opties en het aantal plekken dat nog beschikbaar is.

Maak een keuze voor 1 tijdslot. Als je het leuk vindt, mag je natuurlijk meer tijd selecteren.

LET OP: tot 29 februari kun je jezelf inplannen. Als er daarna nog diensten open staan, dan gaat de barcommissie diensten toewijzen aan sr-leden en gezinnen. Je ontvangt dan een bericht per mail.

Ik heb nog nooit achter de bar gestaan, kan ik dan een dienst draaien?

Jazeker dat kan! Als je bardienst hebt dan neem je deel aan het actief verkopen van ons bar assortiment. Je staat er nooit alleen voor. Je draait de bardienst meestal samen met andere ouders of senioren-leden, maar altijd onder leiding van een barverantwoordelijke die aanwezig zal zijn. Instructies krijg je ter plekke. Verder kan de barverantwoordelijke je vragen hand- en spandiensten te verlenen zowel in als buiten het clubhuis.

Is het draaien van bardienst verplicht?

Sinds dit seizoen (2023-2024) is je bijdrage aan deze of andere taken binnen de club niet meer geheel vrijblijvend. We vertrouwen erop dat we ook op jou kunnen rekenen. We hebben elkaar immers heel hard nodig om het sport en spelplezier van al onze leden te blijven faciliteren!

Wij vragen van alle senioren-leden en ouders van junioren-leden (D-A) een bijdrage in de bardiensten Zo maken we met vele handen licht werk. Dit betekent concreet dat:

• Elk senior lid: 1 tot 2 x per seizoen een bardienst draait.
  • Elk gezin met leden in de juniorenlijn : 1 tot 2 x per seizoen een bardienst invult. De dienst staat op naam van een jeugdlid en wordt ingevuld door de ouder(s). We gaan dus uit van diensten per gezin, ongeacht het aantal jeugdleden.
  • Elke dienst duurt ongeveer 3 uur.

Mag mijn kind helpen?

Het draaien van een bardienst brengt gezelligheid en we begrijpen dat dat ook verleidelijk is voor onze junioren. Toch willen we ouders vragen om kinderen niet mee te nemen achter de bar of in de keuken. We hebben een verantwoordelijkheid voor ieders veiligheid. Natuurlijk mag je in het clubhuis of op het terras altijd helpen, bijvoorbeeld met ophalen van bekers, glazen en kannen.

Vragen?

Heb je vagen over de bardiensten? Of over hoe je jezelf inplant? Check dan de site voor FAQ. Vind je daar niet het antwoord op jouw vraag? Dan kun je je natuurlijk altijd wenden tot de barcommissie: [email protected]

Wij wensen jullie allemaal een top-seizoen!

Mede namens de barcommissie

Niels, Bas, Evelien, Peter-Willem