Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Ook dit jaar een groot succes; HOCO organiseerde voor de 46e keer het “Zilverenschoen toernooi”.

8-2-2024

In de winter wordt op HOCO lekker door gehockeyd. Waar de zaalcompetitie en -trainingen nu ten einde lopen, wordt er in de wintermaanden op de velden ook fanatiek gespeeld.

De veteranen van het DDW (Door-De-Week)-team organiseerden en speelden hun jaarlijkse toernooi, genaamd "De Zilverenschoen”. Acht clubs uit de omgeving, bestaande uit dames èn heren, streden steeds op woensdagavond voor de felbegeerde trofee. Helaas vielen er een paar wedstrijden uit door vorst en sneeuw, maar toch bleven er zes mooie avonden over om te spelen. Na een stevig potje hockey, werd er nadien steeds een lekkere zelfgemaakte hap geserveerd.

Afgelopen woensdag was de laatste wedstrijd van deze winter en die werd traditioneel afgesloten met een gift aan een lokaal goed doel, de uitreiking van de trofee en natuurlijk een feestavond. Het goede doel is dit jaar "Sociaal huis Oisterwijk”. Met dit geld kunnen zij kinderen die jarig zijn, uit minderbedeelde gezinnen, een cadeau en een taart geven op hun verjaardag. Met onze gift kunnen zij weer 20 extra kinderen blij maken!