Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

HOCO tekent meerjarig sponsorcontract met Club en The Indian Maharadja

26-1-2024

Een mooi en feestelijk moment; Club, The Indian Maharadja en HOCO zetten de bestaande samenwerking ook de komende jaren voort.

Afgelopen vrijdag hebben bovenstaande partijen een krabbel gezet, om in ieder geval tot 2030 samen op te trekken. Club en The Indian Maharadja zijn al jaren de vaste leverancier van onze geel-zwarte hockey tenues, en zorgen er samen voor dat onze clubkleuren en de kwaliteit gewaarborgd blijven én dat er altijd voldoende van op voorraad zal zijn.

Zowel Club als The Indian Maharadja hebben kwaliteit en klanttevredenheid als belangrijke pijlers. Club als grote retailer in diverse golf- en hockeymerken, de plek waar voorkeur en feedback van de klant gehoord worden. The Indian Maharadja als trendy marktleider van hoogwaardige hockeykleding, die deze voorkeuren en feedback ter harte neemt en samen met Club werkt aan fine tuning van hun kledinglijn. Beide organisaties werken al jaren samen om voor talloze hockeyclubs in heel Nederland een duurzame en continue invulling te geven aan hun clubtenues, partners dus om op te bouwen.

Naast het feit dat HOCO door deze samenwerking wordt ontzorgd rondom de tenues, kan HOCO mede dankzij hoofdsponsors als Club en The Indian Maharadja, allerlei mooie dingen doen voor de club en haar leden. Denk hierbij aan het onderhoud van de velden en het clubhuis en de reeds gedane duurzame investeringen. HOCO is immers een vereniging en kan deze extra’s alleen  doen dankzij de vele grote en kleine sponsoren samen.

Een kleine noot voor wie nu denkt dat deze samenwerking enkel op bestuursniveau plaatsvindt, heeft het gelukkig mis. The Indian Maharadja bekijkt hoe zij met mooie uitingen ons clubhuis wat gezelliger kan maken. Club geeft aan dat zij, weliswaar op verzoek, met alle liefde een tenue wil opsturen naar onze leden en dat zij beide waar mogelijk willen meedenken met ons. HOCO is enorm trots op de langdurige verbinding met deze twee sympathieke partijen.