IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Start vervanging velden 2 en 3 - 12 juni!

8-6-2023

De gemeente heeft 2 juni een definitieve GO gegeven voor de vervanging van velden 2 en 3 naar volledige watervelden.

Het (her)planningsoverleg heeft plaatsgevonden en maandag 12 juni start Topgrass met de verbouwingswerkzaamheden velden. Dit betekent dat vanaf deze dag wij de velden 2 en 3 niet meer kunnen gebruiken.

Veiligheid is komende 2 maanden van groot belang.

• Er zullen hekken worden geplaatst, blijf achter deze hekken!
  • Via de hoofdingang kun je via de linker poort ons clubhuis, velden 1 en 4  gewoon bereiken;
  • Wij vragen iedereen zelf goed op te letten met het vrachtverkeer wat regelmatig op en rond ons terrein aanwezig is.
Het grasveld tussen de 4 velden zal tijdens de verbouwing dienen als depot voor opslag van materialen. Blijf weg van dit depot, je hebt hier niets te zoeken, ook niet als je er tijdens een training / (oefen) wedstrijd een bal in slaat.

Het reguliere hockeyseizoen zit er voor de meesten vanaf 12 juni op. Ieder team kan vanaf maandag 1x per week trainen op veld 1 of 4. De ruimte voor trainingen is beperkt. Als je door wil trainen neem dan contact op met Sjoerd en hij regelt een trainingstijd voor je.

De verbouwing van de keuken verloopt volgens planning. Vrijdag 9 juni komt de loodgieter om alles in de keuken af te sluiten en op 10 juni halen we de keuken helemaal leeg. 16 juni plaatst de tegelzetter nieuwe tegels.

Uiterlijk 16 juni krijgen jullie een nieuwe update.