Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

BERICHT voor alle SCHEIDSRECHTERS

16-11-2022

Elk team moet kunnen vertrouwen op aanwezigheid en inzet van scheidsrechters.
Wij verwachten van jou - junior (C-A) of (jong) senior - dat je op tijd bent als je bent ingedeeld voor een wedstrijd. In de afgelopen periode hebben helaas te veel scheidsrechters het laten afweten.

We herhalen daarom bij deze nog even de geldende afspraken:

Ben je ingedeeld als scheids?
Dan is het jouw verantwoordelijkheid om present te zijn.

Kun je niet op het tijdstip dan ruil je en geef je zelf de wijziging door aan het wedstrijdsecretariaat.

Lukt het jou niet om te ruilen, dan is het de verantwoordelijkheid van jou en je team om een oplossing te zoeken.
Kom jij of je vervanger niet opdagen?
Dan wordt je opnieuw ingedeeld en fluit je een wedstrijd op het moment dat je eigen team speelt.

We vertrouwen er vooralsnog op dat deze reminder voldoende is en we gaan uit van ieders sportieve medewerking!

Daarnaast gaan we in 2023 werk maken van een toekomstgericht beleid voor alle vrijwilligers. Dat is belangrijk voor onze club.

We vragen hiervoor zeker ook spelers, coaches, andere vrijwilligers om hun inbreng. Wordt vervolgd!

Ook namens de lijncoördinatoren, dank voor je medewerking!

Evelien, Bas, Niels en PW.