Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Nieuw bestuurslid: Evelien Engelen

16-11-2022

Even voorstellen..

Een vereniging waar iedereen plezier beleeft in de hockeysport. Een bloeiende club, waar spelers zich gezien, gestimuleerd en betrokken voelen. Waar coaches, trainers en tal van vrijwilligers elke dag werken aan sportieve en gezonde ontwikkeling. Dat is HOCO!

Sport is op veel manieren van waarde voor kinderen, jongeren én volwassenen. Het daagt je uit in je talent, het helpt je je grenzen verleggen, te groeien als mens. Sport verbindt, sport verbroedert. Het bestaan van een toekomstbestendige mixed hockeyclub is dan ook belangrijk. Net als veel anderen draag ik hieraan een steentje bij. Met plezier wil ik dat de komende jaren ook doen als lid van het bestuur.

Mijn rol zie ik als stimulerend, ruimte makend voor anderen en waar nodig een beetje ‘sturend en trekkend’. Ik denk dan ook dat mijn toegevoegde waarde kan liggen in de verdere ontwikkeling van ons vrijwilligersbeleid en de werving van leden in de breedte van de club, zodat we een gezonde opbouw hebben en houden.

Wat ik meebreng is mijn ervaring in het bouwen van netwerken, samenwerken, teamontwikkeling in allerlei rollen rond het onderwijs en publieke domein. Van adviseur, directeur tot toezichthouder. Ik denk dat ik die bagage goed kan inzetten voor HOCO.

Over mijn persoonlijke hockeyverleden kunnen we kort zijn; dat heb ik niet. Mijn man Jan-Willem en ik zijn inmiddels via onze kinderen Daan en Eline al heel wat jaren met plezier verbonden met de sport en de club.

En je treft mij zeker in de weekenden langs de lijn als coach en supporter. Met veel van jullie heb ik nog geen kennis gemaakt. Ik vertrouw er op dat die kennismaking groeit in de komende periode en dat je je uitgenodigd voelt om mij te benaderen!

Sportieve groet Evelien