Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Grote Club Actie start 23 september!

22-9-2023

Ga jij dit jaar ook loten verkopen van de Grote Clubactie?
Dan bij jij een van de super vrijwilligers van HOCO! Ieder jaar hebben we plannen om het terrein, de velden of het clubhuis mooier te maken. Dit jaar gaan we sparen om vette hippe hockeymaterialen aan te schaffen, waarmee we jullie hockeyskills tijdens trainingen verder kunnen ontwikkelen.

Hoe werkt het
Zojuist heb jij het verkoopboekje gehad. Hiermee kun je loten verkopen aan familie, vrienden, maar ook aan mensen in de buurt! Je mag loten verkopen vanaf zaterdag 23 september. Houd deze datum goed in de gaten, want eerder verkopen mag echt niet. Een lot kost €3 en daarvan gaat €2,40 naar HOCO! De kopers van een lot maken kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van €100.000!

Harde werkers worden goed beloond!
Verkoop je 20 of méér loten:vanaf dat moment ontvang je €0,30 cent per lot!
Rekenvoorbeeld: bij 20 loten ontvang je 20 x €0,30 = €6. Bij 50 loten krijg je €15, enz.

Buiten deze beloning hebben we ook ieder jaar weer leuke prijzen voor degenen die veel loten verkopen. Deze prijzen zijn ieder jaar anders, je kunt denken aan t-shirts, petten, (hockey)ballen, spelletjes, geurtjes zweetbandjes en gratis ijs.

Hoe werkt het dan?
Het is niet moeilijk: de kopers schrijven hun gegevens in jouw verkoopboekje of scannen met hun telefoon de QR-code. Daarmee geven zij HOCO toestemming om de kosten van de loten één keer van hun bankrekening af te schrijven. Het lotnummer verschijnt bij de bankafschrijving. Je geeft de koper een briefje en een sticker uit je verkoopboekje en je kan weer door. Je hoeft dus geen (contant) geld aan te nemen van mensen en je hoeft maar één keer langs!

Superloten
We hebben ook superloten: Zo’n superlot kost €150 en is eigenlijk 50 loten inéén. De winnende prijs hiervan is een clubfeest t.w.v. €5.000. Supervet natuurlijk!Zo’n superlot kun je aanvragen bij ons. Tip: mensen met een bedrijf willen zo’n superlot weleens kopen.

Verkoopboekje vol?
Je mag je boekje inleveren bij ons of bij de wedstrijdtafel op zaterdag. Je kunt ook nieuwe boekjes bij ons aanvragen of bij de wedstrijdtafel. Zo kun je nog meer verkopen!

Veel succes en bij vragen mogen jullie ons altijd bellen!

Groetjes en zet hem op,

Bas van Bommel, Rietstraat 2 Oisterwijk, 06-30511627