Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Belangrijke bericht van Arbitrage voor C-jeugd

11-9-2022

Beste hoco-leden,

het nieuwe seizoen is dit weekend gestart, deels oefenwedstrijden en deels ook al met de competitie. Dat betekent naast spelen dat er ook weer moet worden gefloten. We willen jullie zo aan het begin van het seizoen weer herinneren aan de afspraken die er binnen HOCO zijn over het fluiten.

1. Vanaf de C kun je ingedeeld worden. Nagenoeg geen C-lid heeft een scheidsrechters kaart. Dat is niet erg, je wordt zonder kaart alleen op de miniorenwedstrijden gepland. Vanaf dit jaar is dat alleen nog op de 8-tallen, de 6-tallen worden door de ouders gedaan. Daar is geen kaart voor nodig. Bij de wedstrijdtafel liggen kaartjes met de spelregels voor de 8-tallen om je te helpen. Daarnaast proberen we zo veel mogelijk op zaterdagochtend begeleiding rond te laten lopen.

2. Als je ingedeeld bent ontvang je een sms en een mail op het adres en nummer dat je bij HOCO hebt opgegeven. Mocht je niet kunnen dat moet je zelf voor vervanging zorgen. Afmelden met een mail of app is niet mogelijk.

3. Het is mogelijk omjezelf in te plannen, dan heb je het tijdstip en de wedstrijd zelf in de hand. Dit kun je doen door in te loggen op de website van HOCO via "mijn HOCO", dan naar "club" en "arbitrage". Hierbij geldt dat je maximaal 1 lijn lager kunt plannen dan waarin jezelf speelt. Dus speel je in de B dan speel plan je jezelf in op een C wedstrijd of hoger.

Wij wensen jullie een sportief seizoen!