Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

25 juni - Heeren van Brabant husseltoernooi en BBQ (C & D lijn '22-'23)

13-6-2022

Beste Heeren,

Op zaterdag 25 juni zal het husseltoernooi plaatsvinden op MHC Berkel-Enschot. Een mooie gelegenheid om je nieuwe teamgenoten te ontmoeten en beter te leren kennen.

We starten om 14 uur ’s middags op de velden van MHC Berkel-Enschot. We gaan alle jongens door elkaar husselen en we spelen korte wedstrijdjes van 20 minuten zonder keeper. De wedstrijdjes worden gespeeld op halve velden, 8 tegen 8.

Na het sportieve gedeelte krijgen jullie allemaal vanuit de Heeren van Brabant een lekkere BBQ aangeboden, rond 16.30 uur. Jullie ouders zijn van harte welkom om jullie aan te moedigen, elkaar te leren kennen en het glas te heffen op het nieuwe seizoen en op de Heeren van Brabant!

Mocht je je nog niet hebben aangemeld, dat kan nog tot 20 juni via [email protected]

Vriendelijke groeten,

MHC Berkel-Enschot, HC Udenhout, MHC HOCO