Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

HealthCity Zomeractie

4-6-2023
Kies voor een HealthCity zomerkaart en Sport tot 1 september 2023 met veel verenigingsvoordeel!

Dit is voor onze leden de kans om tijdens de zomermaanden de conditie op peil te houden en zorgt bij aanvang van de start in het najaar dat je topfit bent en minder kans hebt op blessures. Het tijdelijke lidmaatschap start vanaf 1 juni en is geldig tot 1 september 2023. Het is mogelijk om later te starten, maar hoe sneller je start hoe meer voordeel.

Het lidmaatschap is een auto cancel lidmaatschap en betreft eenmalige kosten zonder inschrijfgeld. De zomerkaart kost:

1. HC Zomerkaart 13 t/m 21 jaar > €78,50
  2. HC Zomerkaart 22 t/m 25 jaar > €89
  3. HC Zomerkaart 26 jaar en ouder > €131

Dit betreft sporten in de fitness zalen en mogelijk gebruik van ons lesaanbod. Daarnaast is het ook mogelijk om te squashen én als je 18 jaar bent de wellness te bezoeken.

Wat zijn de bijbehorende voorwaarden?

• Géén opstartkosten;
  • Bij aanvang en inschrijving dien je het verschuldigde bedrag per pin of contant te voldoen;
  • Voor het gebruik van de wellnessfaciliteiten, incl. sauna geldt een minimumleeftijd van 18 jaar;
  • Je kunt géén gebruik maken van de luxe zonnebanken, badjassen –en handdoekenservice;
  • De Zomerkaart is uitsluitend te gebruiken door NIET - leden van HealthCity. Al bestaande leden van HealthCity kunnen geen gebruik maken de Zomerkaart;
  • De Zomerkaart is persoonsgebonden.

Hoe kan iemand zich aanmelden voor de HealthCity Zomeractie?

• Stuur een e-mail naar:[email protected];
  • Stuur een appje naar: 06-46254670
  • Maak telefonisch een afspraak via 013-5219178