Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Help jij HOCO verder?

17-4-2022

HOCO groeit en zoekt nieuwe vrijwilligers om de sportieve doelen te kunnen realiseren. We zoeken vrijwilligers voor diverse commissies.

Miniorencommissie
Die houdt zich bezig met alles wat de minioren aangaat. Dit varieert van het maken van de teamindelingen, het aanstellen van coaches en teambegeleiders en het plannen van de wedstrijden van de miniorenteams. Ook organiseren ze ter afsluiting van het seizoen de minislotdag. De Miniorencommissie zoekt 2 nieuwe ouders die de commissie komen versterken.

Onderhoud
Wij zoeken een aantal enthousiaste vaders en moeders die verspreid over het jaar een aantal klusjes kunnen uitvoeren, zoals reparaties in en om het clubhuis en langs de velden. Het zijn meestal kleine klussen die niet al te veel tijd kosten. Kun je overweg met een hamer of bij jij handig met elektra dan zijn wij op zoek naar jouw!

Sponsorcommissie
De sponsorcommissie zet zich in om nieuwe sponsoren/bedrijven aan HOCO te verbinden. Daarnaast organiseert de sponsorcommissie 1x per jaar een bijeenkomst voor sponsoren en businessclub-leden. De sponsorcommissie is op zoek naar enkele enthousiaste nieuwe leden.

Zaalcommissie
De zaalcommissie draagt zorg voor alle zaken die gerelateerd zijn aan het zaalhockeyseizoen. Dit varieert van het huren van de zalen tot het maken van het wedstrijd- en trainingsschema en regelen van zaalwachten. De zaalcommissie zoekt enkele enthousiaste ouders.

Tijdsbesteding: een paar uur per week in de maanden november t/m februari

Barcommissie
De barcommissie gaat over de horeca van onze vereniging. De commissie houdt zich bezig met inkoop, barbezetting, onderhoud en organiseren van feesten. De Barcommissie zoekt twee extra ouders.

Tijdsbesteding: een paar uur per week in de maanden september t/m november en maart t/m juni

CD toernooi
Dit jaar organiseert HOCO in juni voor de 10de keer het CD toernooi voor de C en D jeugd. Teams uit heel zuid Nederland komen naar Oisterwijk voor een spetterende dag. Hockey, vertier en veel plezier dat is waar het om draait. De draaiboeken liggen klaar en je stroomt in een goed geoliede commissie in. De organisatie van het CD toernooi zoekt twee nieuwe leden.

Tijdsbesteding: een paar uur per maand in de maanden april t/m juni. In de week van het CD toernooi bouw je ook mee op en af.

Grote Clubactie (GCA)
De GCA is al jaren een begrip binnen HOCO. Doelstelling van de GCA is om 1x per jaar deel te nemen aan een loterij. De jeugdleden van onze club zetten zich in om loten te verkopen en hiermee geld in te zamelen. 80% van de opbrengst gaat rechtstreeks naar onze vereniging. De opbrengst die voor HOCO is bestemd besteden we aan hockey technische materialen voor de jeugd, aanschaf en onderhoud van speelmaterialen rondom ons clubgebouw en andere zaken die direct bijdragen aan een verbetering van onze club. Door deel te nemen aan de organisatie van de GCA heb jij directe invloed op hetgeen we aanschaffen. De GCA zoekt twee extra leden.

Tijdsbesteding: een paar uur per maand in de maanden september en oktober

Lijkt het je leuk om je in te zetten voor een van bovenstaande commissies, aarzel dan niet en stuur een mail naar [email protected] en we brengen je in contact met een van de commissieleden.