Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

WINTERTRAINING

18-1-2022

Beste leden,

Zoals jullie allemaal hebben gelezen hebben we als HOCO besloten om ons per direct terug te trekken voor het zaalhockey seizoen ’21-’22. Door alle Corona-maatregelen, die minimaal nog duren tot 25 januari, is een normale zaalcompetitie helaas niet meer mogelijk.

Wel willen we natuurlijk hockey blijven aanbieden aan onze leden en hebben we besloten om vanaf maandag 31 januari weer te starten met veldtrainingen. Dit blijft natuurlijk wel weersafhankelijk. Verder zijn we aan het kijken of we de weekenden van 12/13 en 19/20 februari voor alle teams onderling of regionale wedstrijden kunnen spelen. Hier komen we nog op terug.

Dus kort samengevat:

- 31 januari tot en met donderdag 24 februari training voor alle junioren en senioren teams. De minioren beginnen nog niet, omdat zij gebruik kunnen maken van de wintertrainingen van Kicks & Sticks.

- In de weekenden van 12 & 13 februari en 19 & 20 februari willen we, voor alle junioren en senioren teams, oefenwedstrijden gaan organiseren.

- Als er ook minioren teamszijn die oefenwedstrijden willen spelen kunnen ze zich aanmelden via onderstaand mailadres onder bijbehorende voorwaarden.

- In de week van de Carnavalsvakantie zijn er geen trainingen.

- De keeperstrainers zullen met de keepers contact opnemen voor wanneer zij gaan starten.

- Na de carnavalsvakantie, maandag 7 maart, beginnen weer alle trainingen.

Elk team dat in een weekend een onderlinge wedstrijd wil spelen kan dit natuurlijk ook zelf regelen. Momenteel moet het dan een HOCO tegenstander zijn en regel je ook zelf twee scheidsrechters. Meld dit dan aan het wedstrijdsecretariaat met je voorkeursdag. Tijdsloten en velden worden ingedeeld op basis van beschikbaarheid.

Minioren:[email protected]

Junioren:[email protected]

Senioren:[email protected]

We hopen zo voor iedereen de teleurstelling van het niet kunnen zaalhockeyen een beetje te verlichten en ons met z’n allen goed voor te bereiden op de start van de veldcompetitie!

De commissie hockeyzaken, MHC HOCO