IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Ga voor glasvezel en steun MHC HOCO Oisterwijk!

30-11-2021

Ga voor glasvezel en steun MHC HOCO Oisterwijk!

€ 50 voor onze club én zelf ook nog eens € 25 verdienen?

Meld je dan aan via MHC HOCO
Meld je je aan voor een glasvezelpakket van Caiway of DELTA via onze club? Dan is dat goed voor jou én voor de vereniging. Jij verdient namelijk € 25,- en de vereniging verdient zelfs € 50,- per inschrijving! Met dat geld kunnen we voor MHC HOCO weer veel leuke en belangrijke dingen doen.

Doe de online vergelijker!
Vind je het lastig om een keuze te maken uit alle pakketten voor tv, internet en/of bellen? Je kunt de pakketten van de telecomaanbieders nu gemakkelijk en snel vergelijken met de online vergelijker! Je vindt de online vergelijker op de website gavoorglasvezel.nl. Vul jouw postcode in en ontdek welk glasvezelabonnement het beste bij je past!

Liever persoonlijke hulp?
Vind je het fijn als er iemand meekijkt welk abonnement het beste bij je past? Daarvoor zijn er verschillende mogelijkheden:

o Ga naar een van de lokale verkopers. Kijk op gavoorglasvezel.nl waar je terecht kan.

o Bezoek het Glasvezel Informatiepunt aan de Stationsstraat 1 in Oisterwijk. Davy, de glasvezeladviseur staat voor je klaar van woensdag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Maandag 6 en dinsdag 7 december is het Glasvezel Informatiepunt extra geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Je kunt ook direct een afspraak maken met Davy via 06-18 85 74 69.

Bezoek de Glasvezel Informatiebus. Van donderdag 2 tot en met woensdag 8 december staat de informatiebus bij verschillende supermarkten in Oirsterwijk van 10.00 tot 17.00 uur. Bezoek je de bus dan ontvang je ook nog eens een smakelijk cadeautje! Kijk op gavoorglasvezel.nl wanneer de bus waar staat.

Nog een paar dagen! Meld je aan voor 8 december a.s.
Met de clubactie van DELTA en Caiway kun je € 50 voor onze vereniging en € 25 voor jezelf verdienen. Hoe werkt het? Heel simpel! Schrijf je in voor een glasvezelabonnement van Caiway of Delta, via een van de volgende links:

·Caiway: http://aklam.io/sZaQgq
·Delta: http://aklam.io/ssVoHW