Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Volvo Hockey Clubbonus

20-11-2022
Volvo is sinds 1994 partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond en investeert al 25 jaar structureel in de Nederlandse hockeysport. De laatste 12 jaar richt Volvo zich in het bijzonder op de talentontwikkeling binnen de Nederlandse hockeysport.

Daarom steunt Volvo dealer Van Roosmalen namens Volvo MHC HOCO met de Hockey Clubbonus. Dat houdt in dat voor iedere nieuwe Volvo die een hockeylid of ouder van een jeugdlid koopt of least bij Van Roosmalen, stort Volvo Cars € 1.000 in de clubkas voor talentontwikkeling. Deze actie geldt ook voor gebruikte Volvo's, bij iedere Volvo Selekt occasion stort Volvo Cars namelijk € 500 in de clubkas.

Wat moet u doen om voor uw club een clubbonus te bemachtigen?

Stap 1: Koop of lease een nieuwe of gebruikte Volvo bij Van Roosmalen (als lid of ouder van een lid);

Stap 2: Vul samen met de verkoopadviseur het overdrachtsformulier in;

Stap 3: De hockeyclub ontvangt €1.000 van Volvo Car Nederland bij een nieuwe Volvo en €500 voor een Volvo Selekt Occasion.

De spelregels

• Een nieuwe auto wordt verkocht of geleased aan een lid van de vereniging of ouder van een jeugdlid van MHC HOCO;
  • Een koper kan aantonen lid te zijn van de vereniging of (1e verwant) ouder van het jeugdlid om in aanmerking te komen voor de Volvo Clubbonus. De koper/lessee is tevens de berijder van de auto en kan de Volvo Clubbonus eenmalig aanvragen;
  • MHC HOCO bevestigt de lidmaatschapsgegevens van koper aan de Volvo-dealer via het overdrachtsformulier.

Heb je in 2022 een Volvo gekocht of geleased?

Heb je in 2022 een nieuwe Volvo gekocht bij Volvo bij Van Roosmalen, stuur dan een mail naar [email protected]. We kunnen alsnog aanspraak maken op de clubbonus.