IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Ga voor glasvezel en steun onze club!

10-11-2021

Wil jij € 50 verdienen voor onze vereniging én ook nog eens € 25 verdienen voor jezelf! Meld je dan aan voor glasvezel via onderstaande link.

Juist nu in deze tijd veel mensen thuiswerken, we steeds vaker met elkaar videobellen en we 24/7 online willen zijn, ervaren we hoe belangrijk een stabiele en snelle internetverbinding is. Het houdt ons, jong en oud, verbonden met elkaar.

Daarom is wat MHC HOCO betreft straks ook Oisterwijk, klaar voor de toekomst! Dat kan als 25% van de inwoners van voor 8 december 2021 ‘JA’ zegt tegen de aanleg van een glasvezelnetwerk via Delta Fiber. Een mooie aanwinst voor Oisterwijk, laten we met zijn allen zorgen dat we dat gaan behalen!

Gratis aansluiting
De aanleg van de glasvezelaansluiting is tijdens de actieperiode helemaal gratis. Het enige dat je betaalt zijn de abonnementskosten. Dit betekent over het algemeen dat je niet duurder uit bent dan nu, maar wel alle voordelen van glasvezel hebt. Daarnaast zorgt een glasvezelaansluiting vaak voor een meerwaarde van je woning. Een slimme keuze dus! Bekijk het exclusieve welkomstaanbod via gavoorglasvezel.nl.

Samen gaan voor MHC HOCO en glasvezel
Met de clubactie van DELTA en Caiway kun je € 50 voor onze vereniging en € 25 voor jezelf verdienen. Hoe werkt het? Heel simpel! Schrijf je in voor een glasvezelabonnement van Caiway of Delta, via een van de volgende links:
·Caiway: http://aklam.io/sZaQgq
·Delta: http://aklam.io/ssVoHW

Haaren en Moergestel
De dorpskernen Haaren en Moergestel zijn ons voorgegaan en aanleg van glasvezelaansluiting gaat daar binnenkort plaatsvinden. Woon je in Haaren of Moergestel, heb je nog niet meegedaan met de glasvezelactie? Goed nieuws dit kan alsnog. Meld je aan via bovenstaande link van Caiway of Delta.

Kom naar een informatieavond
Delta Fiber vertelt je graag meer over de glasvezelcampagne, het aanbod en de aanleg van glasvezel. Daarom organiseren ze voor alle inwoners van Oisterwijk informatieavonden. Iedereen is welkom en er is volop gelegenheid om vragen te stellen. Deltafiber ziet je graag op een van de volgende informatieavonden:
·Dinsdag 12 oktober bij Ontmoetingscentrum De Coppele aan de Prunusstraat 69
·Donderdag 14 oktober bij Wijkcentrum Pannenschuur aan Lavendel 9
·Maandag 18 oktober bij Cultuurcentrum Tiliander aan de Spoorlaan 82c
·Dinsdag 19 oktober bij Wijkcentrum Waterhoef aan de Terburghtweg 100

Bezoek het Glasvezel Informatiepunt
Ook is een Glasvezel Informatiepunt geopend aan de Stationsstraat 1 in Oisterwijk. Wil je advies over glasvezel en alle zaken die daarbij horen? Of vind je het fijn als er iemand meekijkt welk abonnement het beste bij je past? Je glasvezeladviseur staat voor je klaar!

De openingstijden zijn:
·Woensdag tot en met vrijdag van 11.00 tot 18.00 uur