IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Gezocht: coaches en aanvulling hockeyzaken Junioren en Zaalhockey

6-7-2021

De teamindelingen zijn ingepland, de eerste versie van de poule-indelingen zijn bekend en worden door ons nader bekeken of elk team op zijn juiste niveau is ingedeeld. Van een aantal ouders hebben we al reactie gehad om het team van hun zoon of dochter volgend jaar te coachen/managen. Echter hebben we nog heel veel teams zonder aanmelding of maar 1 aanmelding. Wil je volgend jaar als coach of manager het team van je zoon of dochter (blijven) ondersteunen? Dan horen we dat graag!
Stuur uiterlijk 18 juli een mail naar [email protected] of naar [email protected]l.

Voor de commissie Hockeyzaken zoeken wij ook nieuwe vrijwilligers; voor de Juniorencommissie e​​​​n voor de Zaalhockeycommissie. Dus ben jij een ouder met een zoon of dochter bij MHC HOCO en heb je altijd al eens mee willen helpen en denken, dan is dit je kans. Lees dus snel verder en reageer!

De Commissie Hockeyzaken heeft tot taak het begeleiden van de leden in de ruimste zin van het woord, van minioren toten met senioren. We willen ervoor zorgen dat ieder spelend lid in een veilige omgeving de hockeysport zoveel mogelijk ervaart op een niveau dat aansluit op de individuele capaciteiten. Hierdoor wordt iedere speler/speelster uitgedaagd zich optimaal te ontwikkelen – zowel individueel als in teamverband, binnen en buiten het veld– en beleeft hij/zij maximaal plezier aan de hockeysport.

Juniorencommissie
De juniorencommissie heeft in een aantal lijnen volgend jaar versterking nodig. Je houdt je voornamelijk, samen met 1 of 2 andere vrijwilligers, bezig met het indelen van teams in jouw lijn en de administratie daarvan, het aanstellen van coaches, managers en teambegeleiders, aanpreekpunt naar de ouders voor alle algemene en organisatorische hockeyzaken.

Zaalhockeycommissie
Hopelijk gaan we volgend seizoen ook weer in de zaal hockeyen. Voor deze commissie zoeken we versterking voor het reilen en zeilen rondom de zaalhockey. Inplannen trainingen, contact met locaties en KNHB en contact met hockeyzaken over indelingen en teams.

Voor meer informatie over hockeyzaken en gedetailleerde informatie over de taken binnen de genoemde commissies, neem contact op Judith Jansen of Anne-Lieke Joosten (Junioren) of Joop Stok (zaalhockey) via [email protected].

We zien de vele reacties graag tegemoet!
Hockeyzaken MHC HOCO