Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

HOCO CUP 2021 - ten einde

14-6-2021
De afgelopen weken heeft de jeugd uit de achttallen en D-jeugd gestreden om de HOCO Cup. 12 teams met allemaal fanatieke jongens en meisjes hebben zich 5 wedstrijden lang van hun beste kant laten zien.

Afgelopen zondag werden de laatste wedstrijden gespeeld en hebben de teams de cup afgesloten met een welverdiend ijsje en medaille.

In Poule A werd een heuse finale wedstrijd gespeeld tussen Team ABN Amro en Team Kookpunt. Uiteindelijk ging Team Kookpunt er met de winst én de HOCO Cup vandoor.

In Poule B werd het ook nog spannend, nadat Team Repay van Team Jumbo had gewonnen was het wachten op de uitslag van de wedstrijd tussen Team Mobuyou en Team Van Helden Vastgoed.

Uiteindelijk heeft Team Repay in Poule B de HOCO Cup in de wacht gesleept. Coaches en spelers, allemaal super bedankt voor jullie inzet. Erg leuk om te zien hoe jullie er in zo’n korte tijd mooie teams van hebben gemaakt.

Een groot dankjewel aan ieder die zich heeft ingezet om de HOCO CUP tot een succes te maken!