Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

HIEP HIEP HOERA HOCO BIJNA 85 JAAR

11-6-2021

Er was eens…

Bijna 85 jaar geleden, te weten 18 oktober 1936 ten huize van de familie van de Wiel aan de Balbian Versterlaan in Oisterwijk werd een clubje opgericht. Dat clubje is niet zomaar een Club, maar onzé Club, MHC HOCO!

Elk lustrum moet groots gevierd worden en dat willen we allemaal!

Lustra, zijn dé allermooiste, vaak legendarische herinneringen, die diep worden gegrift in de herinnering van elk (oud) lid / ouder of sympathisant. Om deze herinnering ook dit jaar te creeëen voor onze leden hebben we 20 vrijwilligers nodig die deze kar gaan trekken.

Want zonder de hulp van die (minimaal) 20 'HOCO Story-tellers' kunnen wij die prachtige herinnering niet realiseren, zoals al die voorafgaande 80 jaren.

Dat laten wij als HOCO toch niet gebeuren?

Stuur je aanmelding naar [email protected] vóór 30 juni, 2021 aanstaande want als we het beoogd aantal vrijwilligers niet bij elkaar krijgen, moeten we 5 jaar wachten tot een volgende kans historie te schrijven..

Wij kijken uit naar jullie enthousiaste reacties en om mét jullie ons 85 jarige bestaan gróóts te kunnen vieren!

Wij zijn HOCO