Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Belangrijke info Junioren komende weken

19-5-2021
Trainingen
Vanaf deze week trainen we weer volgens het normale rooster. Check je tijden goed in de HOCO-app. Echter zullen er op de dagen dat er selectietrainingen zijn een aantal trainingen komen te vervallen of tijden iets wijzigen.

Maandag 24 mei: er zijn geen trainingen i.v.m. Pinksteren
Dinsdag 25 mei:
Training JC1, MA4 en MC7 vervalt
Training recreanten en Dames 2 van 20.30-22.00 uur
Woensdag 26 mei:
Training JB1 en MB3 vervalt
Vrijdag 28 mei:
Training MC1 vervalt
Maandag 31 mei:
Training JA vervalt

Alle teams trainen door tot 12 juni. Als er teams zijn die tot eind juni door willen trainen kun je dat in overleg met je trainer aan ons doorgeven dan plannen we dat in.

Wedstrijden
Op zaterdag 22 mei (het pinksterweekend) staan er geen wedstrijden gepland.

Voor de D-jeugd staat 29 mei, 5 en 12 juni de HOCO CUP nog op het programma.

De C-B-A jeugd kunnen op die data ook wedstrijden spelen. Daag hiervoor zelf een team uit. De gegevens van coaches/managers staan in de HOCO-app. Geef z.s.m. door tegen welk team je speelt en op welke datum, dan plannen wij een tijd, reserveren we een veld en regelen we scheidsrechters.
Voor een wedstrijd op 29 mei svp vóór as zaterdag doorgeven.

Selectietrainingen
Degenen die zich hebben opgegeven voor de selectie voor MA, MB of MC hebben een uitnodiging per mail ontvangen.
Zorg dat je een kwartier voor aanvang aanwezig bent! Let op: de tijd voor de MB en MC-selectietraining is gewijzigd!

MC: dinsdag 25 mei van 19.00-20.30 uur (18.45 uur aanwezig)
MB: woensdag 26 mei van 19.00-20.30 uur (18.45 uur aanwezig)
MA: maandag 31 mei van 19.00-20.30 uur (18.45 uur aanwezig)
JC: vrijdag 28 mei van 18.00-19.30 uur (17.45 uur aanwezig).
JA en JB: ontvangen binnenkort een mail hoe we de selectie en teamindeling vorm gaan geven.

Voor de D-jeugd zijn we afgestapt van selecteren. De indeling wordt gemaakt op basis van motivatie, leerbaarheid en motorische vaardigheden, waarbij gebruik wordt gemaakt van de input van trainers en coaches en de zelf ingevulde online vragenlijst.

Teamindelingen seizoen 2021-2022
Wij hebben van de meeste mensen de online ingevulde wensenlijst teruggekregen. Het zal een hele uitdaging worden om aan de diversiteit van wensen te voldoen, maar we doen ons best.
Eind juni denken wij de nieuwe teamindelingen te kunnen communiceren.

CD- en B-toernooi
Zaterdag 10 juli wordt er bij HOCO een CD-toernooi georganiseerd en zondag 11 juli voor de B-jeugd. Schrijf je hiervoor in. Het belooft een leuke afsluiting van dit hockeyseizoen te worden!

Mochten jullie nog vragen hebben, stuur een mail naar: [email protected]

Wij wensen jullie de komende weken weer veel hockeyplezier!
Hockeyzaken Junioren