Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

OPROEP: Onze club kan niet zonder vrijwilligers!

8-4-2021

Voor de commissie Hockeyzaken zoeken wij meerdere vrijwilligers; voor de Miniorencommissie e​​​​n voor de Junioren A- en C-lijn. Dus ben jij een ouder met een zoon of dochter bij MHC HOCO en heb je altijd al eens mee willen helpen en denken, dan is dit je kans. Lees dus snel verder en reageer!

De Commissie Hockeyzaken heeft tot taak het begeleiden van de leden in de ruimste zin van het woord, van minioren tot en met senioren. We willen ervoor zorgen dat ieder spelend lid in een veilige omgeving de hockeysport zoveel mogelijk ervaart op een niveau dat aansluit op de individuele capaciteiten. Hierdoor wordt iedere speler/speelster uitgedaagd zich optimaal te ontwikkelen – zowel individueel als in teamverband, binnen en buiten het veld– en beleeft hij/zij maximaal plezier aan de hockeysport. Voor meer informatie over hockeyzaken, kijk op de site.

Miniorencommissie
De Miniorencommissie is de commissie die verantwoordelijk is voor de Jongste Jeugd; Benjamins, 3-, 6- & 8-tallen(leeftijd ongeveer 4 tot 10 jaar)en momenteel dringend opzoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om mee te helpen met de organisatie van activiteiten voor de Jongste Jeugd. Dit varieert van teamindeling tot verwerking van nieuwe aanmeldingen, van de organisatie van de Mini-Slotdag tot aan proeftrainingen. Je bent dan ook het aanspreekpunt voor Kicks 'n Sticks, als ook voor nieuwe en bestaande Jongste Jeugdleden.

Junioren A- en C-lijn
Ook bij de junioren binnen de A- & C-lijn hebben we snel versterking nodig. Je houdt je voornamelijk, samen met 1 of 2 andere vrijwilligers, bezig met het indelen van teams in jouw lijn en de administratie daarvan, het aanstellen van coaches, managers en teambegeleiders, aanpreekpunt naar de ouders voor alle algemene en organisatorische hockeyzaken.

Voor meer informatie over hockeyzaken en gedetailleerde informatie over de taken binnen de genoemde commissies, neem contact op met Mariëtte Burgmans (Miniorencommissie) via [email protected] of Judith Jansen of Anne-Lieke Joosten (Junioren) via [email protected].

We zien de vele reacties graag tegemoet!
Namens de commissie Hockeyzaken MHC HOCO