Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Commissie Hockeyzaken

29-3-2021

Beste leden, ouders & begeleiders van leden,

Zoals jullie al op de app/site hebben kunnen lezen hebben we een vereenvoudiging in onze e-mailadressen doorgevoerd. Deze vereenvoudiging heeft zich ook doorgezet in de commissie-structuur. De Technische Commissie, Junioren Commissie, Minioren Commissie en Senioren Commissie zijn samengevoegd tot één commissie. Samen vormen we de ‘Commissie Hockeyzaken’.

De Commissie Hockeyzaken heeft tot taak het begeleiden van de leden in de ruimste zin van het woord, van minioren toten met senioren. De commissie stelt zich ten doel om ieder spelend lid in een veilige omgeving de hockeysport zoveel mogelijk te laten ervaren op een niveau dat aansluit op de individuele capaciteiten. Hierdoor wordt iedere speler/speelster uitgedaagd zich optimaal te ontwikkelen – zowel individueel als in teamverband, binnen en buiten het veld– en beleeft hij/zij maximaal plezier aan de hockeysport.

Taken commissie Hockeyzaken:

• het opstellen en uitvoeren van het hockeytechnisch kader;
  • het samenstellen van alle teams van minioren toten met senioren;
  • het bewaken en faciliteren van de overgangen tussen minioren-junioren-senioren;
  • het opleiden van de leden in alle leeftijdscategorieën;
  • het volgen en rapporteren van de ontwikkeling van de speler/speelster. Afhankelijk van leeftijd en niveau gebeurt dit op basis van beoordelingen en gesprekken met trainers/coaches, selectietrainingen en/of de input van de speler/speelster zelf;
  • het organiseren van oefenwedstrijden bij de junioren aan het begin van elke competitie met de teams uit de regio;
  • het werven, aanstellen en ondersteunen van trainers en coaches voor alle teams binnen de vereniging;
  • het toezien op een goede verstandhouding tussen trainer, coaches en het team en ouders van spelers/speelsters;
  • het bewaken van de leerlijn en leerdoelen vanuit het hockeykader;
  • het aanbieden van een volledig training curriculum voor spelers en keepers;
  • het onderhouden van contacten met de KNHB en het District.

Vanaf heden kunnen jullie voor algemene vragen mailen naar het nieuwe mailadres:[email protected], voor alle overige mailadressen:check de site.

We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Commissie Hockeyzaken