Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Enquete onder juniorleden ivm winterstop

8-1-2021

Beste (ouders van) juniorleden van HOCO

De impact van corona is ook binnen onze club erg groot. Om meer inzicht te krijgen in wat onze leden willen gedurende deze lockdown en reguliere winterstop schrijven wij deze enquête uit en vragen wij jullie om een aantal vragen te beantwoorden.

Huidige coronamaatregelen
Met ingang van dinsdag 15 december is Nederland ter bestrijding van het coronavirus in een strenge lockdown om contacten tot een minimum te beperken. Voor de sport betekent dit dat voor een periode van vijf weken sporten in een binnenruimte niet is toegestaan. Buiten mag iedereen vanaf 18 jaar alleen sporten op anderhalve meter afstand en alleen individueel of in groepjes van twee personen. De jeugd tot 18 jaar mag buiten blijven sporten in teamverband zonder dat ze anderhalve meter afstand van elkaar in acht hoeven te nemen, maar er wordt geen competitie gespeeld.Wel mogen teams binnen de vereniging onderlinge wedstrijden tegen elkaar spelen.

Scenario voor start competitie
De KNHB heeft op dit moment een aantal scenario uitgewerkt. In scenario 1 gaat de bond uit van een herstart van de competitie rond 1 februari. Andere scenario’s gaan uit van herstart van de competitie eind februari / begin maart. Mocht de KNHB vasthouden aan scenario 1 dan starten wij de trainingen zo snel als mogelijk weer op.

Als andere scenario’s van de bond uitkomen dan willen we met jullie antwoorden een manier bedenken om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan jullie wensen. Hierbij houden we rekening met de huidige Corona maatregelen.

Door deelname aan de enquête oefen je invloed uit
De enquête bestaat uit 7 (meerkeuze) vragen. Het invullen van de enquête neemt maximaal 2 minuten van je tijd in beslag. Met het deelnemen aan de enquête oefen je invloed uit op de besluiten van het bestuur. We stellen het op prijs als je deelneemt aan de enquête.

De uitkomsten van de enquête verwerken we anoniem en de uitkomsten verwijderen we per 1 februari.

Alvast dank voor de terugkoppeling, namens het bestuur van HOCO; Peter-Willem, Joep, Bas, Niels