Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Deze winter geen zaalhockey voor HOCO

8-10-2020

HOCO staat voor een veilige & gezonde hockeyomgeving voor iedereen spelers, trainers, begeleiders & ouders. Gezien de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus heerst er veel onzekerheid bij hockeyclubs. HOCO zou afgelopen week al verplichtingen moeten aangaan zijn met bond en externe sportlokaties.

Zowel de Gemeente als Optisport kunnen geen garantie geven dat reserveringen kosteloos geannuleerd kunnen worden. Naast de gezondheidsrisico's is het  financieel gezien een onverantwoord risico.

We hebben besloten dit winterseizoen géén teams in te schrijven. Dat houdt in dat HOCO deze winter niet deelneemt aan de zaalhockeycompetitie en dat er ook niet getraind wordt in de zaal. Een alternatieve veldcompetitie wordt nu opgezet in de winterperiode in samenwerking met de KNHB. Hoe deze wordt opzet er precies uitziet is nog niet bekend: onderling, of samen met clubs in de regio, daarover later meer.

We begrijpen dat dit een vervelende mededeling en rekenen op jullie begrip hiervoor. Ondanks deze beslissing maken we er een mooie, sportieve winter van met het geboden alternatief!