IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Update nieuw tenue

7-9-2020

Hallo allemaal!

Wat ziet het er goed iedereen in nieuw HOCO tenue! Supertrots zijn wij op het outfit en op jullie! Nagenoeg iedereen heeft binnen een maand zijn nieuwe kleding opgehaald en speelt er al mee!

Een paar punten brengen we graag onder jullie aandacht:

• Het kan zijn dat een logo loslaat. De logo’s en sponsoruitingen zijn er met de hand op gezet, waar gewerkt wordt, gaat het wel eens mis. Mocht dit zo zijn aarzel niet en ga met je tenue direct terug naar Club, zij herstellen het kosteloos. Je kan erop wachten, slechts een paar minuten werk;
  • Enkele junioren hebben, gezien de lengte, een senior shirt meegenomen, geen probleem.
    Wel kan het zijn dat op deze shirts geen bedrukking staat van ABN-AMRO, Lassus Tandartsen en TUUCI. We verzoeken je om met je shirt naar Club te gaan, de bedrukking wordt er kosteloos opgezet. Ook geldt hier; je kan er op wachten;
  • Voor degene die nog niet langs zijn geweest voor een nieuw outfit, ga s.v.p. zo snel mogelijk, jullie willen als team komende zaterdag toch allemaal in hetzelfde tenue spelen?

Het was de bedoeling om jullie allemaal in de eerste helft september een automatische incasso toe te sturen voor de eigen bijdrage nieuw tenue. Helaas gaat dit niet lukken, vanwege Corona heeft onze softwareleverancier het momenteel extreem druk. Dit heeft vertraging voor ons tot gevolg. Het is de bedoeling de incasso zo snel mogelijk ingelegd te krijgen bij de bank, dit om te voorkomen dat de tenue incasso samen gaat vallen met de reguliere contributie incasso. Wij vragen jullie begrip voor de vertraging.