IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Vertrouwenspersonen MHC HOCO

7-5-2020

Beste HOCO-hockeysters en hockeyers,

Het bestuur van HOCO neemt plezierig en veilig sporten serieus. Om een veilige vereniging te zijn én te blijven is begin dit jaar het programma Sociaal Veilige Sportomgeving gestart.

Daarom heeft HOCO sinds kort ook vertrouwenspersonen aangesteld. Sommigen van jullie hebben dat bij de start van het buitenseizoen op 7 maart misschien gemerkt. Vanaf die datum lag een heel programma klaar om verder met elkaar kennis te maken. Maar omdat het Corona-virus roet in het eten heeft gegooid, hebben wij elkaar op en rond het veld niet meer kunnen ontmoeten. Dat gaan we na de zomervakantie hopelijk inhalen.

Voor nu vinden wij het belangrijk dat jullie weten dat wij, op de achtergrond weliswaar, gewoon aanwezig én beschikbaar zijn mocht een van jullie iets vervelends meemaken en daarover met een van ons in gesprek willen gaan.

Wij zijn Angeline Koster en Nico Schoonen. Wij wonen in Oisterwijk en hebben een opleiding gevolgd tot vertrouwenspersoon. Professioneel zijn wij gewend mensen te begeleiden die een steuntje in de rug nodig hebben. Als vertrouwenspersoon en persoonlijk coach hebben wij geheimhoudingsplicht en alles blijft dan ook altijd vertrouwelijk. Wij zijn er voor alle leden, jong en oud, spelend of niet spelend. Ook voor de scheidsrechters en coaches.

Binnenkort, hopelijk heel snel, zien we jullie bij HOCO. Hieronder alvast onze gegevens voor het geval je ons wilt bereiken voordat het hockeyplezier op de velden weer helemaal losbarst.

Sportieve groet van

Angeline 0651082270               [email protected]