IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Belangrijke informatie her-start trainingen

1-5-2020

Beste leden, beste ouders,

Met veel plezier kunnen we jullie melden dat de trainingen voor de jeugd worden hervat (ook op 4, 5 & 21 mei). We doen dat als volgt.

• De minioren trainen op dinsdag en vrijdag op hun normale tijden.
  • De D-jeugd gaat gezamelijk trainen op maandag en woensdag van 17:00 -18:30 uur, goed de HOCO site in de gaten houden voor bijkomende informatie.
  • De C- tot en met A-jeugd krijgt 1x per week training. Deze trainingstijden staan vermeld op de app.

Om de trainingen te kunnen hervatten en de veiligheidsmaatregelen te kunnen hanteren, zijn we genoodzaakt om trainingen anders aan te pakken dan voorheen evenals de begeleiding. Het kernteam heeft die mensen geïnformeerd die een rol gaan spelen, mocht je nog niets gehoord hebben komt jouw taak (tijdelijk) te vervallen.

Wij hebben eenieders hulp nodig, om te zorgen dat we het hockeyspel kunnen hervatten de gestelde eisen vanuit de gemeente, RIVM, KNHB en NOC NSF.

Hierbij een overzicht met de afspraken die we nu maken, dingen die we doen en dingen die we niet doen.

Lees de lijst goed door en bespreek dit met je kind(eren). Hou rekening met de logistiek, want ouders jullie zijn (helaas) NIET welkom op de club voor, tijdens of na de trainingen.

HOCO Afspraken

ALS JE VAN HUIS GAAT:

Ga 10 minuten voor de training naar de club toe en rijd door tot de nieuwe fietsenstalling of tot de parkeerplaatsen.

- Laat je kind voordat je naar de club vertrekt thuis naar de wc gaan. Het clubhuis is gesloten alleenin "hoge nood” is de WC beschikbaar

Laat je kind voor de training thuis de handen wassen met water en zeep, minimaal 20 seconden. Herhaal dit zodra je kind terug is van de training.

BIJ AANKOMST OP DE CLUB

oLaat je kind zelf naar de club lopen: ga dus NIET zelf mee (kissand ride). Spreek af dat je kind na de training zelf naar de fietsenstalling of de parkeerplaats loopt en haal hem of haar daar op.

- Heeft je kind training op veld 1of 2? Zet je fiets in fietsvak 1

- Heeft je kind training op veld 3 of 4? Zet je fiets in fietsvak 2

- Houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van ieder ander persoon buiten je eigen gezin om. (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar.)

- Alleen aangewezen trainers en de spelers zijn welkom op de club. Ouders, coaches, broertjes/zusjes, opa’s en oma’s, e.d. mogen NIET op de club komen.

- Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.

- Betreed de velden via de ingangen die daarvoor bestemd zijn. (Zie bijgesloten routingsplattegrond.)

- Laat je kind alleen eigen materiaal aanraken en gebruiken, zoals stick en bidon.

- Er wordt getraind zonder hesjes. Laat je kind daarom een geel (HOCO shirt) en een donker shirt meenemen naar de training. (Het is niet toegestaan om hesjes of andere materialen van de club te gebruiken.)

- Volg de aangegeven route voor het in en uit lopen van het veld en het HOCO-terrein.

- Volg altijd de aanwiizingen van de aanwezige (HO)CORONA-COÖRDINATOR op.

WAT DOEN WE NIET?

- Laat je kind niet naar de training gaan als het één van de volgende (ook milde!) symptomen vertoont: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.

- Laat je kind niet naar de training gaan als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur vrij van klachten is, mag je je kind weer laten sporten.

- Laat je kind niet naar de training gaan als iemand in jouw gezin positief getest is op het coronavirus (COVID-19). Overleg met je huisarts wanneer dit wel weer kan.

- Het is verboden om te spugen of je neus te ledigen op het veld.

- Laat je kind geen ballen aanraken met de handen tijdens de training. Spelers raken de bal alleen aan met de stick.

- Laat je kind ook geen ander trainingsmateriaal (zoals pionnen of goals) of de omheiningen aanraken. Alletrainingsmaterialen worden na iedere training gedesinfecteerd.

Deze maatregelen zijn noodzakelijk om op een veilige manier het hockeyen weer op te starten. Er vinden controles plaats door de gemeente en andere handhavers, laten wij aan hen zien dat ingrijpen bij ons niet nodig is want: Wij zijn HOCO!

Heb je ondanks alle maatregelen toch liever dat je kind niet gaat trainen? Dan is dat uiteraard een optie, laat je het ons dan wel even weten via [email protected]?

Robert & Sjoerd
HO-CORONA trainings coordinatoren