Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Vandaag opening Lenteseizoen met Jeroen Hertzberger

22-2-2020

Op 7 maart start het lenteseizoen, veel teams spelen dan een oefenwedstrijd. Om 15.00 uur is er aandacht voor een veilige sportomgeving bij HOCO, dit vindt plaats in de bestuurskamer en is toegankelijk voor alle geïnteresseerden. Om 15.30 uur zal Jeroen Hertzberger op het hoofdveld een Masterclass hockey geven. De Masterclass is een nieuw concept op de hockeyvelden en is voornamelijk in de golfwereld bekend. Jeroen zal in 45 minuten alle technieken doornemen die bij hockey belangrijk zijn: slagtechnieken, specialiteiten, loopacties, aannames, etc. Coaches kunnen uiteraard ook meekijken om kennis op te doen. De Masterclass is toegankelijk voor iedereen!

Jeroen zal daarnaast ook vertellen over zijn uitdagingen en teleurstellingen in zijn hockey carrière en hoe je daarvan leert en daardoor mentaal sterker kunt worden. Na de Masterclass zal Jeroen om 16.15 uur de teams die kampioen in de zaal zijn geworden huldigen.

Programma:

09.00 Start oefenwedstrijden uit of thuis

15.00 Veilige sportomgeving (bestuurskamer)

15.30 Masterclass Jeroen Hertzberger

16.00 Inloop coaches Junioren met JC

16.15 Huldiging kampioenen zaalhockey

Jeroen Hertzberger (zie foto) is een Nederlandse hockeyspeler. Hij speelt voor HC Rotterdam. Hiervoor speelde hij bij AHTC Wien. Hij speelde voor Oostenrijkse en Nederlandse jeugdselecties. Sinds 2007 komt hij uit voor het Nederlands hockeyteam waarvoor hij 248 wedstrijden heeft gespeeld en 118 keer heeft gescoord.