Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Nieuwe bewoner van ons clubhuis

18-2-2020
Ze zijn er al even maar verdienen zeker nog een goede introductie!
Vanaf de winterstop heeft Kicks N Sticks haar intrek genomen in ons clubhuis. Overdag gebruiken ze de bestuurskamer als kantoor en kun je ze tegenkomen in de rest van het complex. En omdat ze veel samenwerken met bekende tophockeyers, kun je die ook zomaar tegen het lijf lopen!

Kicks N Sticks is bovenal enorm blij met de samenwerking met MHC HOCO!
Een groot aantal van jullie kent Nikki Verschuuren al, een van onze enthousiaste trainers. Naast Nikki is het team van Kicks N Sticks de afgelopen jaren flink gegroeid en zijn we nu inmiddels met 10 man en dat worden er elk jaar meer.

Naast het verzorgen van trainingen en kampen is Kicks N Sticks uitgegroeid tot een innovatief totaal concept voor verenigingen. Vanuit de verschillende expertises en door de ervaring met het reilen en zeilen binnen verenigingen, is Kicks n Sticks in staat verenigingen op een groot aantal manieren te ondersteunen.
Nieuwe mogelijkheden op het gebied van sportaanbod, het generen van extra inkomsten en kwalitatieve trainingsmethodes en -technieken.

Wij werken voor verenigingen, maar vooral ook samen met verenigingen! De samenwerking met MHC HOCO is hier een mooi voorbeeld van, wij kunnen de club op verschillende manieren ondersteunen en MHC HOCO voorziet ons van een ideale locatie om overdag ons werk te doen.

Als dank voor de mooie samenwerking heeft Kicks N Sticks een prachtige vergadertafel meegenomen naar de bestuurskamer. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat de tafel en hele bestuurskamer iedere keer netjes wordt achtergelaten!

WIJ ZIJN HOCO en zijn trots op de samenwerking met Kicks & Sticks!