Header1.png Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG

Wie helpt er zondag 16 februari mee ?!

3-2-2020

Ontwikkelingen accomodatie

In de afgelopen maanden is er veel veranderd op sportpark Den Donk! Nieuwe parkeerplaatsen, fietsenrekken en een nieuwe entree van ons complex.
Op dit moment wordt door de gemeente de laatste hand gelegd aan de werkzaamheden aan de nieuwe entree. Tijdens de start van de trainingen (2 maart 2020) zal alles gereed zijn.
In deze nieuwe situatie mogen fietsen alleen in de daarvoor bestemde rekken geplaatst worden, dus niet meer tegen de rekken of voor de ingang. De entree moet altijd toegankelijk zijn voor de hulpdiensten, ambulance, brandweer en politie. Dank jullie wel voor de medewerking!

Wie helpt er mee zondag 16 februari van 12.00 – 14.00 uur ?!
De entree van het clubhuis is vernieuwd, de ballenvangers bij veld 1 en 2 opgehoogd en vervangen. We willen nu de terrassen een goede schoonmaakbeurt geven en rond de velden rommel opruimen!

Daarbij hebben we jullie hulp nodig!

Dus heb je een hark, bezem, hoge drukreiniger, goede zin en handen die uit de mouwen willen? Meld je aan via whatsapp: 06-10017160 met daarin: je naam en ik wil!
Koffie en versnaperingen zijn uiteraard aanwezig en kinderen die geen zin hebben om te helpen kunnen alvast lekker buiten hockeyen!

WIJ ZIJN HOCO en samen maken we de club schoon!