Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Grote Club Actie

7-12-2019

Beste jongens en meisjes van de minioren en beste jongens en meisjes van onze D-11 tallen,

Wauw, wat hebben jullie ontzettend goed jullie best gedaan. Samen hebben we dit jaar 2188 loten verkocht. Per lot ontvangt onze club € 2,40 van de clubactie.
De opbrengst van dit jaar is hierdoor € 5.251,20.

Onze club had de afgelopen 3 jaar (2017, 2018 en 2019) als doel om zo veel mogelijk lootjes te verkopen zodat wij een trickfield kunnen aanleggen op onze club. In deze drie jaar hebben jullie samen 8377 loten verkocht. Deze loten staan gelijk aan een opbrengst van € 20.104,80.
Een geweldige prestatie, wij zijn ontzettend trots op jullie.

Voor de verkopers heeft MHC HOCO prijzen kunnen regelen. De sponsoren voor deze prijzen zijn we natuurlijk dankbaar. Dank aan de HEMA, Mignon juweliers, Ligtvoet shoes, Restaria Pannenschuur, Bruna, Novio Moergestel, Ron Zwart Optiek, CLUB Tilburg, boekhandel Oisterwijk en Cerisette.

PRIJZENTAFEL
De volgende prijzenwinnaars hebben meer dan 20 loten verkocht en nodigen wij graag uit om op vrijdag 13 december 16:00 uur een prijs uit te kiezen van onze prijzentafel. Vanaf 15:45 is het sportcafé open. De 20-loten voucher van de clubactie ligt deze dag ook voor jullie klaar.

Annemarie van S

Vienne P

MD2

Kids clubactie https://clubactie.nl/Kidsverkoopwedstrijd.html
Inschrijven voor de kidsverkoopwedstrijd kan tot en met 10 december aanstaande.

Op de kids clubactie website kunnen alle kinderen die loten hebben verkocht meedingen naar een prijs.

-Als je samen met een vriend(in) meer dan 50 loten hebt verkocht kun je je aanmelden voor een van de 8 sportclinics.

-Iedereen kan zijn team opgeven om een teamprijs te winnen. Waaronder met het team naar de bioscoop, of Bobbejaanland of aangekleed worden met je team door Masita sportkleding.

-Iedereen kan meedoen met de Kids-verkoopwedstrijd. Er zijn landelijk 154 prijzen voor de kinderen die de meeste loten hebben verkocht.

Kortom, ga snel naar de website en vul je gegevens in en maak kans op te gekke prijzen. Afgelopen jaar was ons meisjes D8 team de gelukkige winnaar van een teamclinic. Het is geen droom, het kan je dus echt overkomen.

Weet je niet meer hoeveel loten je hebt verkocht? Stuur een berichtje naar 06-24646869 (Laura) dan krijg je zo snel mogelijk daarna te horen hoeveel loten je hebt verkocht.

WINNAARS TEAMCLINIC MHC HOCO
Tot slot de TEAM clinic voor de bestverkopende teams op een van onze velden. Hierbij kijken we natuurlijk ook naar het aantal kinderen dat in een team zit in verhouding tot het aantal loten dat ze hebben verkocht.
De teamclinic zal in het voorjaar gegeven worden. Over de datum worden de teams nog geïnformeerd. De clinic is voor het team zoals deze nu (voor de winterstop) samengesteld is.

In volgorde van aantal verkochte loten zijn de volgende dit onze topverkopende teams:

MD8, MD6, MD1, MD7 en M3F3zijn dit jaar de Topverkopende teams! Super trots op jullie prestatie meiden.