Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Volvo en hockey

10-11-2019
Wanneer Volvo een nieuwe generatie auto’s ontwikkelt, is het doel het leven van de mensen eenvoudiger, beter en veiliger te maken. Hierbij is innovatie van onschatbare waarde en tevens een rode draad in onze historie als merk. Het belang van innoveren en door ontwikkelen dragen we uit in onze samenwerking met de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond. Daarom investeert Volvo als partner van de KNHB in districtsteams, nationale jeugdelftallen en Jong Oranje. Daar worden de talenten klaargestoomd en veranderen kinderdromen in professionele successen. Volvo is sinds 1994 partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond en investeert al 25 jaar structureel in talentonwikkeling binnen de Nederlandse hockeysport. Dit doet Volvo niet alleen op nationaal- maar ook op lokaal niveau.

De Volvo Clubbonus en Volvo Clubbonus Selekt
Volvo neemt de rol als partner van de Nederlandse hockeysport serieus. Daarom vindt Volvo het belangrijk om zichtbaar te zijn in de regio, daar waar de hockeyverenigingen en de Volvodealers midden in de hockeysamenleving staan. Voor een groot aantal Volvo dealers en hockeyclubs beloont Volvo sinds 2010 de samenwerking met de Volvo Clubbonus.

Hoe het werkt
MHC HOCO heeft een sponsorovereenkomst afgesloten met Volvo Van Roosmalen. MHC HOCO ontvangt een bonus van € 1.000 bij aankoop of lease van een nieuwe Volvo door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid. Daarnaast geeft Volvo nu ook € 500 bonus aan een hockeyclub bij aankoop van een Volvo Selekt Occassion door een lid dan wel ouder/verzorger van een lid.
Let op: De Volvo Clubbonus Selekt Occassion is geldig vanaf 15 maart 2019 tot en met 31 december 2019. De Volvo clubbonus bij aankoop van een nieuwe of lease Volvo is ook hierna geldig. Mocht je al een occassion hebben gekocht bij Volvo Van Roosmalen, meld je dan bij onze Sponsor Commissie.