Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Inleveren verkoopboekjes grote clubactie

2-11-2019
Hoi allemaal,

Het is tijd om de verkoopboekjes echt in te leveren. Nemen jullie verkoopboekje(s)  mee naar de hockeyclub en lever ze in bij de wedstrijdtafel.
Mocht je niet op de club komen, dan zouden wij het heel erg fijn vinden om jullie verkoopboekje(s) in een van onze brievenbussen aan te treffen:

- Berkenlaan 29, Oisterwijk
- Rietstraat 29,  Oisterwijk
- Akkerstraat 38, Haaren
- Tilburgseweg 30, Moergestel.

Zoals bekend volgt er voor een aantal van de best verkopende teams een hockeyclinic. De deelnemende teams worden bekend na ontvangst van de boekjes.

De verkopers die meer dan 20 loten hebben verkocht ontvangen een voucher van de grote clubactie én een prijs van onze prijzentafel. De datum hiervoor wordt, aan de verkopers die 20 of meer loten hebben verkocht, per e-mail bekend gemaakt.

Daarnaast ontvangen de verkopers die 20 of meer loten hebben verkocht, per lot, 0,30 cent voor hun inzet bij de verkoop van de loten.

De grote clubactie heeft zelf ook nog winacties. Mocht uw kind meer dan 50 loten hebben verkocht brengen wij u hier graag van op de hoogte. U kunt informatie hierover ook vinden op www.clubactie.nl.

Mocht u nog vragen hebben, stuur dan een e-mail naar mailto:[email protected].

Met vriendelijke groet,
clubactiecommissie MHC HOCO