Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Feestelijke opening Den Donk zaterdag 12 oktober!

9-10-2019

Programma

Komende zaterdag opent wethouder Stefanie Vatta om 11.00 uur letterlijk de deuren van de nieuwe accommodatie. Na het startsein mag iedereen tussen 11:00 uur en 16:00 uur een kijkje nemen. En zoals het hoort bij een open dag van een sportaccommodatie, kan er meteen volop gesport worden.

LET OP: HOCO doet mee met de opening en speelt van 15:00 tot 16:00 uur een demowedstrijd zaalhockey!

Gratis zwemmen, rondleidingen en demonstraties sportverenigingen

Bezoekers kunnen demonstraties van sportclubs als HOCO, Taxandria Handbal en OZC’57 bijwonen. Team Coolen geeft les in zelfverdediging en de wedstrijdjudoka’s geven een demonstratie. Er kan gespeeld en gesport worden in de sporthal en onder begeleiding geklommen worden op de klimwand. Daarnaast is het zwembad de gehele middag geopend voor vrij zwemmen.

Neem je zaalsportschoenen en zwemkleding mee

Wil je sporten of zwemmen? Vergeet dan niet je zaalsportschoenen en zwemkleding. Tussen 12.00-15.00 uur zijn er rondleidingen door de technische ruimte. Uniek, want deze ruimte is normaal nooit voor publiek geopend! Kids kunnen nog geschminkt worden of krijgen een mooie ballon. Na al het sporten, spelen en rondkijken heb je natuurlijk honger gekregen. We zorgen daarom ook voor wat lekkers!

Zien we je zaterdag?