IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

NIEUWE COMPETITIE OPZET KNHB 2019 – 2020

30-9-2019

NIEUWE COMPETITIE OPZET KNHB 2019 – 2020

LET OP! Na de volgende speelronde kunnen diverse teams binnen de club op basis van hun rangschikking in de poule opnieuw ingedeeld gaan worden. Mocht je opnieuw ingedeeld worden dan start je na de herfstvakantie in een nieuwe poule en speelt nog 5 wedstrijden tot aan de winterstop.

Na deze 5 wedstrijden kan er niet meer gedegradeerd of gepromoveerd worden.

Doelstelling van deze nieuwe opzet is het herindelen op sterkte zodat teams op hun eigen niveau spelen. Tot aan de winterstop worden alle wedstrijden gezien als een "voorcompetitie”.

Na de winterstop zal er opnieuw een indeling plaatsvinden en er gestreden gaan worden om het kampioenschap. Alleen voor de top teams gelden er andere regels. MA1, MB1 en MC1.

HOCO zal dus geen nummers 1 in de poule als kampioen huldigen.

We wensen alle teams veel succes toe om in de laatste wedstrijd voor de herfstvakantie promotie af te dwingen of om degraderen te voorkomen.

Via onderstaande link wordt de nieuwe competitieopzet duidelijk uiteengezet.

Herindelingsregeling districtscompetities Jeugd 2019-2020

Herindelingsregeling Landelijke Jeugdcompetities A-B-C (Bondscompetitie) 2019-2020

Coaches kunnen voor vragen contact opnemen met [email protected]

Namens de junioren commissie