Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Aanvraag gespreide betaling contributie

20-10-2022
Eind oktober zullen we de jaarlijkse contributie weer innen. U ontvangt hiervoor per e-mail een herinnering en de contributienota. De hoogte van de contributies kunt u terug vinden op de HOCO-website onder de menukeuze 'Onze club' - 'Lidmaatschap'.

Ook dit jaar is het weer mogelijk gebruik te maken van een gespreide contributiebetaling in 3 termijnen (eind oktober, december en maart).
Aan de gespreide betaling zijn per lid, per verenigingsjaar, € 7,50 (administratie)kosten verbonden. Gespreide betaling is uitsluitend mogelijk in combinatie met een automatische incasso.

U kunt vanaf heden tot en met 25 oktober een verzoek indienen tot gespreide betaling, mail dit verzoek naar: [email protected] (vermeld hierbij welk HOCO-lid en team het betreft). Daarna is het niet meer mogelijk, omdat dan de eerste incasso's al de deur uit gaan. Indien u vorig jaar voor gespreide betaling heeft gekozen, dan zullen we dit jaar ook een dergelijk spreiding van betaling verzorgen.