Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

MB1 wint met 3-1 uit bij Tilburg

8-9-2019
Hallo,

wij zijn HOCO MB1 en wij schrijven na elke wedstrijd een verslag voor jullie. Wij zijn ingedeeld op landelijk niveau met de beste 48 MB1 teams van Nederland. We gaan spelen tegen Amsterdam, Almere, Aerdenhout, Nijmegen en Tilburg.

Vorige week kwamen we tegen Nijmegen in het 1e kwart met 1-0 voor. Helaas wisten we dit niet vast te houden door de hitte en blessures bij 2 speelsters. We hebben met 4-1 verloren.
We hebben hiervan geleerd en hebben het afgelopen week op de training achter ons gelaten en een nieuwe start gemaakt om ons te focussen op de uitwedstrijd tegen Tilburg. Want we moesten en zouden deze wedstrijd winnen – ook voor onze Jaap – die vorig jaar nog de coach van Tilburg was. We hebben ze dik ingemaakt met 1-3. Onze start was superfel, we speelden als een team en kwamen al in het 1e kwart op een 2-0 voorsprong. Deze voorsprong hebben we niet meer weg gegeven en hebben als team voor elkaar geknokt tot het einde. We zijn supertrots en blij van het veld afgegaan.

We staan nu op de 3e plek en gaan ons voorbereiden op de thuiswedstrijd tegen de koploper Amsterdam aanstaande zaterdag. Komen jullie ons allemaal aanmoedigen?

Groetjes

MB1