Header publiek.png Header1.png IMG_5180 (2).JPG

Grote Clubactie!

25-8-2019

Lieve Kinderen, leden en ouders,

De afgelopen twee jaar heeft iedereen meer dan zijn/haar best gedaan om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de grote Clubactie met als doel: Een ‘Trickfield op HOCO’ om eenieders hockeytechniek te verbeteren!

De ontwerptekeningen zijn gemaakt en worden de komende tijd geperfectioneerd want als HOCO iets doet, doen we het goed!
De feestelijke ingebruikname staat gepland voor de aanvang van de tweede seizoenshelft, maart 2020. Aansluitend aan het trickfield wordt een mobiel cateringpunt gepland en een zitgelegenheid gecreëerd om het geheel te complementeren.

En om het goed te kunnen doen, hebben we besloten om dit jaar de opbrengst van de grote Clubactie voor de laatste keer aan dit doel toe te kennen.

Voor de geïnteresseerden van meer details: https://recreationalsystemsint.com/products/sports-performance/skill-parks

Wij kijken uit naar de feestelijke ingebruikname!

Niels, Bas, Rob, Joep, Robert, Peter-Willem

bestuur HOCO