Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Bestuurswisselingen en benoemingen tijdens ALV

24-6-2019

Bestuurswisselingen en benoemingen tijdens ALV

Op dinsdag 18 juni hebben we tijdens de Algemene Ledenvergadering afscheid genomen van Ron Zwart, Louk Beerens en John Verhoeven. Ron gaf na 7 jaar het stokje als voorzitter van onze club over aan Peter Willem Burgmans en Louk Beerens gaf het stokje over aan Robert van der Horst en Joep de Ruijter. John Verhoeven stopt als voorzitter van de Junioren Commissie, zijn taken worden herverdeeld binnen de Junioren Commissie.

Ron heeft zich zeven jaar keihard ingezet om onze club vooruit te krijgen en is de drijvende kracht geweest om ons financieel gezond te krijgen. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat we nu een vierde veld hebben en een prachtig waterveld. Nu dit achter de rug is, is het een prachtig moment voor Ron om terug te treden als voorzitter. "Ron, je hebt fantastisch werk geleverd voor HOCO waar we nog jaren mee vooruit kunnen, heel veel dank hiervoor!”, sprak Bas van Bommel.  Tijdens de ALV is Ron benoemd tot erelid van HOCO!

Louk, een van onze pilaren op hockey technische zaken heeft net als Ron zeven jaar in het bestuur gezeten. Dankzij het hockey technisch beleid dat afgelopen is doorgevoerd, hebben we een prachtige ontwikkeling kunnen meemaken van onze teams. We spelen momenteel op hoog niveau. ‘Louk je was hier onze drijvende kracht in! Vele uren zijn besteed aan teamindelingen, selectiebeleid, fluiten van wedstrijden en het voor en achter de schermen regelen van trainers en coaches. Top gedaan! Hopelijk zien we je nog jaren het doel verdedigen bij ons Veteranen team.’ aldus Bas.

John Verhoeven is jarenlang een van de drijvende krachten geweest van de Junioren Commissie en de laatste jaren voorzitter van de Junioren Commissie. Maar ook op het veld staat John er voor HOCO en fluit menig wedstrijd in de hoogte klasses. Tijdens de ALV heeft het bestuur John benoemd tot lid van verdienste van HOCO!

Verder is tijdens de ALV Niels van de Wiel benoemd als secretaris. Hij neemt de vacante functie over van Floortje Zwart die afgelopen jaar tijdelijk de rol van secretaris heeft vervuld.

Ron, Louk, John en Floortje bedankt voor al jullie inzet voor onze prachtige club!

Peter Willem, Robert, Joep en Niels succes met jullie nieuwe bestuursfunctie!

Bijlage: IMG_8115.jpg