IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Jong dames 1 dendert door richting het herfstkampioenschap

5-11-2018
Jong dames 1 dendert door richting het herfstkampioenschap

Met een paar frisse aanwinsten gaat het dit seizoen erg goed met Jong dames 1. Al vanaf de eerste wedstrijd is het jonge damesteam ongeslagen, de directe concurrent Den Bosch werd al twee keer verslagen waardoor de voorsprong op de Bossche dames al 6 punten is. Met nog twee wedstrijden te spelen betekent dat na de belangrijke 1-0 winst van gister op HC Tilburg dat er nog maar 1 punt gehaald hoeft te worden om het kampioenschap mee naar Oisterwijk te nemen. Volgende week speelt DJ1 uit in Drunen waar bij een gelijkspel of winst het kampioenschap in de pocket is! Mocht dat niet het geval zijn is er de week erna nog een revange tegen Udenhout DJ1 thuis om 12:45. We hopen jullie allemaal de 18e te zien om hopelijk samen met ons een feestje te vieren!