Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

Gaaf Team in het nieuw gestoken!

29-10-2018
Misschien heb je het al gezien op Social Media of misschien zelfs al ‘live’ afgelopen woensdag op HOCO. Het G-aaf team heeft prachtige nieuwe trainingspakken!

Doordat we pilot mochten zijn voor het nieuw opgezette Small Money Big Smile, geïnitieerd door Lions Oisterwijk, konden we met het daarmee opgebrachte sponsorgeld de pakken bekostigen. Veel dank aan alle sponsors!

Het G-aaf team was al een hecht clubje maar nu met die mooie pakken, kunnen ze echt overal laten zien dat ze één team zijn.

Big smile bij de kinderen van het Gaaf team!

Stichting Small Money Big Smile is een onafhankelijke non-profit organisatie die Nederlandse serviceclubs helpt met het opzetten van eenvoudige online fondswerving.
Met het opzetten van dit platform bieden ze de serviceclubs de techniek om gemakkelijk en kleinschalig online te collecteren. Microfunding met gebruik van het machtige internet en de kracht van de Social Media.

Meer informatie? Zie: www.smallmoneybigsmile.nl

Meer weten over ons G-aafteam? Klik HIER