IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Meld je aan voor Zilveren Schoen Hockeytoernooi

14-11-2018

Beste Hockeyvrienden en -vriendinnen,

Met veel plezier mogen wij jullie weer uitnodigen voor alweer de 42ste editie van ons onvolprezen Zilveren Schoen Hockeytoernooi op Hockeyclub HOCO!

Er is hard gewerkt aan een verantwoord programma, waarin zowel sport, prestatie, bier en vlees aan t spit elkaar weer gaan omhelzen.

De temperatuur wordt kouder, maar in ons clubhuis wordt t alleen maar warmer.

Omdat wij zelfs vier velden ter beschikking hebben, bieden wij deze editie plaats aan zestien teams! Verdeeld in twee poules, een poule met Recreanten en Mix-teams en een poule met Veteranenteams, deze laatste poule is qua sterkte op veteranen 1e– of Overgangsklasse-niveau.

De openingsavond is woensdag 12 december. Nadere info volgt nog m.b.t. de data, speelschema, etc. Inschrijfgeld is € 225,- per team.

Natuurlijk is er weer iedere speelronde een goede hap geregeld en gaan wij ervoor om ook dit toernooi een donatie aan een goed doel te geven.

Al met al: meemaken is bij zijn! Wees er snel bij, de inschrijvingen gaan hard.

Meld je aan via [email protected] of door een app te sturen naar: Sander Geerts, 06-51922098.

Wij kijken er naar uit om jou en jouw team weer te mogen ontmoeten deze winter op HOCO!

Namens de Zilveren Schoen Organisatiecommissie,

Sander Geerts, Niels van de Wiel en Hans Vugs