Header publiek.png IMG_5180 (2).JPG Header1.png

- wij op dit moment van 67 kinderen hun verkoopboekje terug hebben ontvangen;

- zij op dit moment samen al 2.152 loten hebben verkocht;

- hierin ook 9 SUPERLOTEN verwerkt zijn;

- u ook een SUPERLOT kunt kopen;

- een superlot een speciaal lot is waarmee u 50 x kans heeft op de hoofdprijs van € 100.000,- en de club kans maakt op een feest op de club ter waarde van € 5.000,-

- ons ultieme doel voor dit jaar de verkoop van 4.166 loten is;

- wij nog steeds heel druk bezig zijn met het vullen van de prijzentafel voor onze top verkopers;

- dat deze tafel super leuk is voor de kinderen die 20 of meer loten hebben verkocht;

- dat als je klaar bent met verkopen het boekje weer mag inleveren!! (heel   graag zelfs);

- dat de boekjes uiterlijk zaterdag 5 november bij ons ingeleverd moeten zijn om nog te kunnen verwerken;

- dat wij super trots zijn op alle verkopers van onze club. Wauw, wat zijn ze enthousiast!!

Hierbij een oproep om een boekje in te leveren bij de organisatie als u denkt dat uw kind klaar is met de verkoop. Indien uw kind nog niet klaar is, maar bijvoorbeeld een eerste boekje vol heeft, dan is het voor ons heel fijn om het volle boekje al te mogen verwerken.

Inleveren
Inleveren kan op de volgende adressen, maar óók aankomende zaterdag op de hockeyclub bij de wedstrijdtafel. Door de herfstvakantie zijn er de twee opvolgende weken geen competitiewedstrijden en zal er geen wedstrijdtafel zijn.

Laura van Kempen-Cremers
Akkerstraat 38, Haaren