IMG_5180 (2).JPG Header1.png Header publiek.png

Junioren - Fijne vakantie!

21-7-2018

De teamindelingen zijn nagenoeg afgerond. Alleen bij een aantal selectieteams zullen nog de laatste keuzes gemaakt moeten worden op basis van trainingen en/of oefenwedstrijden in augustus. Op een enkel team na hebben we de coaches/managers ook inmiddels rond voor het nieuwe seizoen.
Veel dank weer aan de ouders die hun steentje als vrijwilliger bij willen dragen. We kunnen deze (groeiende) club niet draaiende houden zonder jullie.

Zaterdag 8 september start de competitie (1 september voor MA1 en MB1). Alle 1ste meidenteams starten in de topklasse en twee van onze 1ste jongensteams in de subtopklasse! We zien ook dat het hockeyniveau over de volle breedte bij MHC HOCO naar een hoger niveau gaat. Daar kunnen we als vereniging zeer trots op zijn.

Op
zaterdag 1 september zal er voor alle teams een oefenwedstrijd zijn. Hou daar al rekening mee in je agenda!

Voor nu wensen we jullie een fijne vakantie!.