IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

HealthCity Voordeel Zomerkaart

6-6-2018
VOORDEEL – VOOR ALLE LEDEN VAN UW VERENIGING

Wij hebben goed nieuws voor jullie!

Dit jaar is het exclusief voor leden van HOCO mogelijk om gebruik te maken van de HealthCity Voordeel Zomerkaart.
Dit is voor veel van jullie een ludieke kans om tijdens de zomermaanden je conditie op peil te houden en zorgt bij aanvang van het seizoen voor aanzienlijk minder blessures.

Er zijn drie "HealthCity Voordeel Zomerkaarten”, namelijk:

1. HC Zomerkaart        13 t/m 21 jaar            €67,-
  2. HC Zomerkaart        22 t/m 25 jaar            €75,-
  3. HC Zomerkaart        26 jaar en ouder        €113,-

Wat zijn de bijbehorende voorwaarden?

- Het betreft de periode juni, juli en augustus. Oftewel 1-6-2018 t/m 31-8-2018.
    - Onbeperkt gebruik van alle groepslessen, sport, racket, fitness –en                                wellnessfaciliteiten.
    - Toegang tot HealthCity Oisterwijk.
    - Er zal éénmalig €10,- borg voor een toegangspas in rekening worden gebracht.
    - Bij inlevering van de pas ontvangt men de borg van ons retour. |
    - Géén extra administratiekosten of inschrijfgelden.
    - Op 31-8-2018 verloopt de zomerkaart automatisch.
    - Bij aanvang en inschrijving dient het verschuldigde zomerkaart bedrag per pin of        contant te worden voldaan.

De Zomerkaart is uitsluitend te gebruiken door NIET-leden van HealthCity. Bestaande leden van HealthCity kunnen geen gebruik maken van de Zomerkaart.
De Zomerkaart is persoonsgebonden.

Hoe kan iemand zich aanmelden voor de HealthCity Zomerkaart?

- Stuur een e-mail naar: [email protected].
    - Of maak telefonisch (013-5219178) een afspraak.
    - Of kom naar de club.
    - Neem een bewijs mee waaruit blijkt dat je lid bent van de vereniging. Dit kan             een verenigingspas, ledenpas, lidnummer, etc. zijn.