Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

Inschrijven voor familietoernooi tot 8 mei mogelijk!

3-5-2018
Schrijf je nu nog snel in voor het HOCO "Bekende Families” familietoernooi

Na het overweldigende succes van de 5 voorgaande edities is er ook dit jaar op 2e pinksterdag weer het HOCO familietoernooi. Deze sportieve dag staat in het teken van gezelligheid en een leuk potje hockey, met ouders, broers/zussen, overige familieleden en vrienden! Je speelt een aantal korte wedstrijden, er zijn leuke activiteiten en er wordt voor lekker eten gezorgd.

waar, wanneer en voor wie?

Families” familietoernooi op maandag 21 mei (2e Pinksterdag)!
Je kunt je aanmelden door een mailtje (geen aanmeldingen via de app) te sturen naar [email protected] voorzien van de volgende gegevens:

• aantal volwassenen + voor- & achternaam
• aantal kinderen + leeftijd + voor- & achternaam
• vermelding speelsterktes teamleden (onervaren, beginnend,
ervaren)
• naam van je "Bekende Familie”. Wees hierin zo creatief mogelijk! Het is wel de bedoeling dat je als team herkenbaar bent. Indien er 2 x dezelfde Bekende Families zijn dan geldt de volgorde van binnenkomst.

Aan de hand van het aantal inschrijvingen zullen we de teams samenstellen.
Natuurlijk kom je in het team met de door jou opgegeven personen, maar wellicht worden de teams aangevuld. Dus ook alleen of met z’n twee, twijfel niet en schrijf je in!

Wacht niet te lang want vol is vol. Inschrijven kan tot uiterlijk 8 mei 2018!

Jarri Sebestik
Natascha Goezinne
Nicole van der Kolk
Inge de Klerk

Iedereen is van harte welkom en kan mee-eten, maar voor deelname aan de wedstrijden moet je minimaal 6 jaar zijn. € 17,50 per deelnemer, € 10,= voor kinderen tot en met 12 jaar. Dit is inclusief lunch en avondeten, koffie, thee en ranja voor de kids.