IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png Header1.png

Tussenstand Jumbo 'Sparen voor je vereniging'

9-3-2018
De actie Jumbo sparen voor je vereniging is ruim over de helft van de actieperiode, het is dan ook hoog tijd voor een update en tussenstand.
We hebben met elkaar inmiddels 1379 spaarpunten opgehaald. Hiermee staan we op een derde plaats van de sportverenigingen die meedoen. Een mooie tussenstand en een mooie basis voor een eindspurt!

Waar gaat de actie ook alweer over? Bij elke besteding van €10­ bij de Jumbo ontvang je een sportpunt. De sportpunten kun je toekennen aan een sportvereniging van je keuze. Wij willen jullie natuurlijk vragen ze aan onze sportvereniging te geven.
Van de punten die we ophalen kunnen wij namelijk extra sport­ en spelmaterialen voor onze sportvereniging aanschaffen. Woon je in Moergestel ? Ook dan kun je de gespaarde punten aan MHC HOCO toekennen!

De actie loopt nog tot 27 maart dus ga vooral door met het verzamelen van de spaarpunten en drop ze in de box bij de Jumbo, in de Box bij MHC HOCO naast de wedstrijdtafel of scan je punten direct via de Jumbo app (dit werkt heel eenvoudig). Tip: vraag je ouders, familie, vrienden en buren om de sportpunten.

Succes komende weken met het verzamelen van de sportpunten!

Namens de Sponsor Commissie,

Bas van Bommel