Header1.png IMG_5180 (2).JPG Header publiek.png

23 maart Pub Quiz!

12-1-2018
Na het succes van afgelopen jaar kon een vervolg niet uitblijven en is een nieuwe jaarlijkse traditie geboren. Oisterwijk heeft naast haar beroemde trouwlaantje, haar mooie vennen en de XXL Christmas Party, de MHC HOCO Pub Quiz!

Wat is een scoop en wat is een jab?

Wie is de grondlegger van de Bitcoin?

Wie zong het liedje Sorry?

Op vrijdagavond 23 maart organiseert MHC HOCO haar tweede Pub Quiz. Ontvangst 19.30 uur, aanvang quiz 20.00 uur.
Een team bestaat uit minimaal 4 en maximaal 6 personen. De kosten bedragen € 25 per team, in dit bedrag is 1 consumptie per persoon begrepen. Je schrijft jezelf in door een mail te sturen naar [email protected] met daarin je teamnaam en de namen van je teamleden.
Aan de quiz kan iedereen meedoen die verbonden is aan MHC HOCO en ouder is dan 18 jaar. Dus zowel de leden, vrijwilligers en ouders van leden kunnen aan de quiz meedoen.
Het maximaal aantal teams dat mee kan doen is 16 en deelname is op volgorde van inschrijving.

Heb je zin in een avond lol aarzel dan niet en doe mee. Vol = vol dus ben er snel bij!

Tot de 23ste maart!